استان ها > فارس

پاسخ‌گویی سامانه ۱۲۱ لامِرد زیر ذره‌بین گلایه‌های مردمی



به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در روزهای اخیر، تعدادی از شهروندان در مناطق مختلف شهرستان لامرد از عدم پاسخ‌گویی مناسب سامانه ۱۲۱ (اتفاقات برق گلایه کرده‌اند.

این سامانه که به‌منظور پاسخ‌گویی سریع به قطعی‌ها و مشکلات مربوط به شبکه برق راه‌اندازی شده، در موارد متعدد یا پاسخ گو نبوده یا با تاخیرهای طولانی در پاسخ‌گویی مواجه بوده است.

در حالی که سامانه ۱۲۱ باید در مواقع اضطراری همچون قطعی ناگهانی، افت ولتاژ یا خطرات احتمالی مانند جرقه و آتش‌سوزی پاسخ‌گو باشد، ضعف در عملکرد آن باعث انتقاد شهروندان شده است.

به گفته کارشناسان، افزایش بار مصرفی، فرسودگی تجهیزات و همچنین کمبود نیروی پاسخ‌گو در مراکز تماس از جمله دلایل اصلی این مشکل عنوان شده است.



منبع:خبرگزاری سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا