برچسب های تبلیغاتی،خود ضد تبلیغ است
همشهری آنلاین – حبیب کاشانی در تذکر خود به فعالیت بزرگ سازمان حج و زیارت در دوران جنگ اخیر اشاره کرد و گفت، از ۸۳ هزار زائری که اعزام شده بودند، ۲۰ هزار نفر برگشته بودند و ۶۳ هزار نفر در عربستان مانده بودند که با تدابیر دقیق سازمان حج و زیارت، همه آنان در صحت و سلامت به کشور بازگشتند. وی این اقدام را باعث قدردانی و تشکر از همکاران این سازمان دانست.
در بخش دیگری از صحبتهای خود، کاشانی به مشکل برچسبهای تبلیغاتی نصب شده روی دیوار خانهها اشاره کرد که باعث خرابی نمای شهر شده است.
وی یادآور شد پیشتر لایحهای در شورای شهر تصویب شد که شهرداری با اقدامی جهادی این برچسبها را پاکسازی کند و اگر صاحبخانه مخالف باشد، میتواند از فرد نصبکننده شکایت کند.
مهدی چمران نیز ضمن توضیح این موضوع گفت که شکایت حقوقی معمولاً زمانبر و پیچیده است و نیاز به مراجعه به دادستانی دارد. حتی اقدامات بازدارنده مانند قطع تلفن تبلیغکنندگان نیز امکانپذیر نبوده است. وی تأکید کرد که چسباندن چنین برچسبهایی نه تنها جذب مشتری ندارد بلکه ضدتبلیغ است و افرادی که این کار را انجام میدهند باید بدانند باعث ضربه به کسبوکار خود میشوند.